Scrapbook

Oj höll på och glömma vad jag lovade er tidigare idag ;) Nämligen ett scrapbook inlägg.

Scrapbook är ju när man tex gör egna kort osv.. Man kan göra det för hand, eller på datan. Jag har gjort några på datan osv.. Det finns scrapbooking kit som man kan ladda ner, men dom är lite svåra att hitta, tycker iallafall jag. Jag har ett scrapbook kit på datan, och det är väl kanske det vanligaste jag har då jag sett andra som använt sig av det lite här och där :)

Men det funkar ju lika bra med penslar om man ska köra på scrapbooking och dom laddnar ni ju ner på deviantart.com eller någon annan bra brushes sida.

När man ska göra scrapbooks så finns det inga direkta tips som jag kan ge, utan det är bara att låta fantasin flöda helt enkelt.

Slängde ihop ett snabbt kort, som ni gärna får spara på datan och fixa med, om ni vill.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

åh va fint!

2009-11-13 @ 18:21:45
URL: http://mikaelamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0